maanantai 15. huhtikuuta 2013

Maanantai oli shoppailupäivä!

Oli kyllä ihanaa päästä shoppaileen eilen. Päästä vähän tuulettuun ja kierteleen rauhassa kauppoja. Noh, kenkiä en siis löytänyt mutta esimerkiksi paitoja ja kirjoja ostin muutaman kappaleen :)
Oon alkanut innostuun manga hahmojen piirtämisestä. Olen pienestä pitäen piirtänyt ja ollut joskus piirrustuskerhossakin. Tuntuu, että taidot olisi vähän ruosteessa ja ostin ihan kirjoja missä opetellaan piirtämään manga hahmoja. Olen aina tykännyt piirtää nimenomaan joitakin hahmo tyyppisiä kuvia. Myös eläimet ovat suosikki aiheitani.
Heti kun tulin eilen shoppailureissultani, aloin piirtämään mangaa. Jotenkin piirtäessä unohtuu kaikki muu turha päästä, kun saa vain piirtää :)
Ostin sellaisen kirjan jossa opetellaan piirtämään romanttisia manga hahmoja, pikkuhirviöitä sekä jonkun muun. En muista nyt sen nimeä. Mutta monet kirjakaupat sain kiertää, että löysin niitä...
Vitsi olin sillain kun näin ne kirjat siellä hyllyssä: JES! VIHDOINKIN MUN ODOTUS PALKITTIIN! :)
Nyt pääsen sitten piirtelemään koska haluan. Koska mulla täytyy olla ehdottomasti malli kun alan piirtämään, ja sen vertaa on tämä manga juttu mulle niin uusi, että on hyvä kun siinä näytetään vaihe vaiheelta miten kyseinen hahmo piirretään.

Osaatteko muuten sanoa mistä Tampereen liikkeistä sais hyvän kissanraapimispuun? Alle 100e sais reippaasti maksaa... Kun noi meidän kaksi tuhoilaista tekee kohta selvää tosta divaanisohvasta O_____o
Hmm, ne onkin kyllä tehneet kaikista edellisistä raapimispuista selvää... Ja en tiedä oikein mitä kissanhiekkaa alkaisi ostamaan kun tuntuu ettei toi euroshopperin kissanhiekka oikein pidä hajuja kurissa sekä sen saa vaihtaa kyllä kerran viikossa, ellei kaksikin kertaa?
Ellei sitten jollakin olisi joku hyvä merkki tiedossa joka pitäisi hajut poissa sekä olisi myös riittoisa? Eläinkaupasta olen kerran ostanut kissanhiekkaa, maksoi 18,90e iso säkki kristallihiekkaa, mutta tuntui, että sekin meni muutamassa viikossa. Meillä on siis kaksi maatiaiskissaa, Rollo ja Kasu. Ne on olleet meillä siitä asti kun muutettiin yhteen. Toinen on luonteeltaan kovin tyttömäinen ja toinen oikea jätkä. Vaikka molemmat ovat siis poikia. Luulimme ensiksi, että Rollo, on tyttö koska se näyttää aivan siltä! Mutta sitten eräänä päivänä paras ystäväni tuli meillä käymään ja sanoi, että tää on kyllä poika tää teidän Rollo! Ja totta se oli! Meidän pikku prinsessa muuttui sekunnin murto-osassa prinssiksi! :D
Nooh, ei se mitään haittaa mutta tottakai elimme siinä uskossa, että kissa on tyttö kun niin meille oltiin sanottu.

Mulla näköjään aiheet heittelee toisesta toiseen mutta eise menoa haittaa! Mietin just, että pitäisi varmaan ostaa uusi puhelin...Mulla on tällä hetkellä Nokia 300, ja se on ihan ok luuri, mutta kun sen kerran tiputat lattialle, niin näppäinlukon näppäin sivusta aina lähtee irti! Son niin raivostuttavaa!... Haluaisin sellaisen luurin missä on kosketusnäyttö sekä näppäimet. Koska en osaa kirjoittaa viestiä kunnolla pelkällä kosketusnäytöllisellä puhelimella. Eli saa ehdottaa jos teille tulisi joku hyvä puhelin mieleen?

Vitsi mua ottaa päähän kun viime viikolla ainakin Tampereella oli Hullut päivät Stockmannilla, ja mun piti ostaa sieltä Täydellisten naisten viimeinen kausi 8. Ja menin sinne ennen kuin mun iltavuoro alkoi perjantaina, niin totta kai ne oli loppu! En ihmettele yhtään, koska se maksoi 19,90 ja normaalisti jotain 40-50e...
Ja toinen tuote jonka olisin käynyt ostamassa ystävälleni sekä mahdollisesti myös itselleni,  Tangler Teezer vain 10,90e! :o mutta nekin oli yllätys yllätys loppuneet... Ärsyttää kun ne ei voi kunnolla tilata niitä, että kaikille halukkaille riittäisi. Noh, ehkä tässä olisi tämän aamun vuodatus tällä erää :D

Sinister


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti