tiistai 16. huhtikuuta 2013

Tänään on jännä päivä tiedossa!

Ei oikein tiedä miten päin olisi :D Tänään saadaan ukon kanssa jotain uutta. Enpäs kerro mitä se on, ainakaan vielä! Jos meneekin jotain pieleen... Eipäs nyt maalata piruja seinille. Mä oon kyllä aika pessimisti. On niin moni asia menny läskiksi kyllä elämässä.
Mutta täytyy vaan uskoa parempaan joka tapauksessa, vaikka välillä menisi päin helvettiä :D
Eilinen työpäivä meni kun siivillä! En tiedä mistä johtui. Vitsi, en osaisi kyllä kuvitellakkaan enään itseäni mihinkään kampaajan ammattiin! HYI! :D ei tod ollut mun juttu. Mutta eihän sitä voi tietää ennen kuin kokeilee! Ja son kyllä niin, että kun pitäisi päättää oikeasti 15 vuotiaana, että mikäs susta tulee isona niin se menee kyllä mun mielestä ihan arpapeliksi! Koska ei ole kokemustakaan mistään... Ja mitkään Tet-viikot ei saa kyllä varmaan ketään innostuun mistään. Tai hitostako minä tiedän :D Itse muistan kun olin ruokakaupassa ja vaateliikkeessä tet viikon, niin musta ei olisi kyllä kaupalliselle alalle... Jotenkin liian ykstoikkoista mulle. Mä tarvitsen kyllä monipuolisen työn jossa mikään päivä ei ole samanlainen ja saa olla ihmisten kanssa tekemisissä.
En mä sitä sano ettei kaupankassalla joka päivä olisi samanlainen, mutta se ei olisi vaan Sinin juttu...

Joopa joo, tänäänkin yllätys yllätys olisi iltavuki tiedossa, mulla on nyt ollu kahden viikon aikana 2 aamuvuoroa, helvetti ja pari yötäkin olisi vielä edessä. Saas nähdä tuleeko mulle kakat housuun siellä kun ne on ihan ensimmäiset yövuorot yksiiin :D APUVA!
Tää päivä on alkanut kyllä sillä, että kuunnellut vaan musiikkia, ja nettipelejä pelaillessa. Mutta onneksi kohta tulee vähän actionia!  HII, mua niin jännittää jotenkin :D Ehkä kirjoittelen illemmalla lisää aiheesta. 
Btw, löysin ehkä kuvan tulevasta tatskasta! Mulla on siis 4 entuudestaan ja yksi pitäisi peittää kun on niin haalistunut reppana... Siihen haluaisin jotain värikästä ja isompaa. Laitoin vakkaritatskaajalleni jo viestiä, että mitäs semmoinen tulisi maksamaan :) 
Hyvää keskiviikkoa kaikille <3 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti