perjantai 8. toukokuuta 2020

Tattoos

Tänään sain uuden tatskan.
Otin mun 10 vuotiaasta kisusta muotokuvan.
Ja oon niin tyytyväinen.
Voin suositella 198inkin Anssia jos haluaa muotokuvaa ;)
Aivan mahtava paikka :)
Loistavat kuvat hyvään hintaan.

Hmm tämä taitaa olla mun 18 tatuointi?
Seuraava tatska on Rahapajan Berlin.
Kuka on teidän suosikki siinä sarjassa? Myös Nairobi on huippu <3
Se on niin vitun Badass!

Mitä muita sarjoja seuraatte Netflixistä?

Onko joku joka tykkää rikostyyppisestä sarjakokoonpanoista? Blacklist on kattomisen arvoinen <3
En tiedä mutta mulla meni Rahapaja heti jotenkin iholle hyvillä viboilla!
Odotan niin 3 kautta!!




Mitä tatuoinnit merkitsee teille?
Mulle ne on todella tärkeitä.
Ne kertoo minusta näitä asioita:
Raymond Reddington: Naisia pitää kunnioittaa, kertoo mun väkivalta taustasta
Bänditatskat kertoo musiikin tärkeyden.
Sekä tekstit ÄITI JA ISÄ sekä Wash it all way kertoo hyvän biisin sekä ketkä on mulle tärkeimmät aina :)
Myös lemmikkikuvat todella merkitykselliset <3 Nyt niitä on 3kpl. Kasu, Unski ja tänään Wuti.

Ihanaa alkavaa äitienpäivää.
JA muistakaa tatskoja ei kuuluu rasvata millää vitun Helosanilla jos on kuiva iho! ;)

Sihteerinne Sinde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti