perjantai 10. huhtikuuta 2020

Easter Witch

Hellou everipaadii. Ja hyvää pääsiäistä.
Onpa muuten ihanaa aloittaa vapaa viikonloppu. Ollaan mun miehen kanssa odotettu yhteistä vapaata viikonloppua!
Tykkään pääsiäisestä juhlana ja tein kasvisruokana beanit stroganoff kastiketta ja perunoita. Ja tietty salaattia.
Oon aloittanut siis käymään pyörällä töissä, eli 18mk per päivä. Meillä tuli eilen nenäsuusuojapakko töihin koko vuoron ajaksi.
Aluksi eilen, ajattelin että ompa tää perseestä... mutta sitten tein käännön päässäni... Täähän suojaa näitä mummoja ja pappoja. Oon siis tehostetussa töissä vanhuspuolella ja tykkään todella siitä työstä.
Mitä tykkäätte siitä, että THL antaa rajoituksia ja sulkee uudenmaan tms? Miten korona näkyy teillä töissä, vapaa ajalla ja liikkumisessa?

Noniin nyt mä pääsen avautuun.
1. Mulla näkyy se että pistin salin jäihin.
2. En käytä bussia. Eli kuljen pyörällä.
3. En käy ravintolassa syömässä.
4. En näe mun ystäviä ja perhettä.
5. Suojamaski töissä.
6. En käy kirjastossa
7. Ruokakaupassa pari kertaa viikossa, käyn useammin.

Onko mitään hyvää?
Koronan ansioista aloitin tän hiton blogin missä saan avautua!
Ja pääsen mahdollisesti kirjaan avautuun :D
Ja soitteleminen kavereiden kanssa lisääntynyt. Hitto, mulla on ikävä teitä. <3

Btw.
Meillä on niin super työporukka töissä! <3
Saa nauraa kilpaa aina, tai no ainakin minä!!! ;D

HEI

Onko kukaan huomannut, että tilaa enemmän netistä kun ei voi käydä kaupassa niin useasti.

Stay safe <3
 Sindepindepiupau
ps. Cyber gootit oli aikaansa edellä!

Onko täällä muita joita kiinnostaa wicca aihe btw?
Itse oon tykännyt monille kattoo tarot kortteja. Ja jännästi pitää muuten aina paikkaansa. 
Ja omalla kohdalla pitää yks kortti paikkaansa. Eli oikeuden mukaisuus on vaaka horoskoopissa. Ja mä oon niin vaaka kun olla ja voi. Mulla on Zen tarot pakka sekä Kosminen tarot. Onko muita pakkoja teillä?







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti