tiistai 7. huhtikuuta 2020

Huhhuh mikä olo.
Olin eilisen päivän sairaslomalla. Mulla oli tosi huono olo. Se ilmeisesti oli henkinen tai ruoka myrkytys. Sanon siksi näin koska en itsekään tiedä kumpi se oli. Oon huomannut joitakin uupumuksen oireita itsessäni ja en oo talvilomaa pitänyt niin alkaa tässä huhtikuussa huomata, että on loman tarpeessa.
Ja oon huomannut myös sen että ainakin mulla on ajoittain korona-ahdistus päällä. Siinä vaiheessa, kun huomaan että se vaihde menee päälle, yritän alkaa tekeen kaikkea muuta kuin ajatella koronaa. Tyyliin alan kirjoittaa tätä blogia. Tämä on ihanaa terapiaa mulle. Koska sairastan traumaperäistä stressihäiriötä. Onko täällä muita kellä on joku tän tyyppinen sairaus? Itse oon aika avoin sen suhteen koska mua helpottaa puhua siitä ihmisille. Ja ne ymmärtää mun käytöstä ehkä paremmin kun tietää että toi on sen normia käytöstä. Esimerkiksi kierroksilla oleminen kuuluu mun joka päiväiseen elämääni.
Eli mulla on niin jäätävä energia mikä pitää purkaa johonkin. Mutta väsyn myös todella helpommin kuin muut.
Koska energia vaatii lepoa.
Olisi kiva kuulla mitä mieltä olette poikkeus tilasta ja miten se vaikuttaa teidän elämäänne♥️
Ja mua ärsyttää jos Rockfesteille ei pääse kattoo Cradle of filthiä... Itken verta koska korona.
Cindyskull 7.4.
Ps. Odotan innolla mun hääpukua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti